ekonomiskt

Mellandagsrea på Birsta - galet, men mycket bra! Införskaffade bland annat en väldigt mysig kofta från Carlings, en del till min nyårs-outfit och några t-shirts från Monki :) Ginatricot var dock en besvikelse.
Sedan bar det av till Ikea-huset på jakt efter en säng, möbler och annat kul till mitt nya rum. Därifrån fick jag bland annat med mig en tv-bänk, lite ljus och sånt, ett soffbord, en matta, några lampor, ett nytt överkast, en spegel, förvaringslådor till mina hyllor som jag har kollat ut och ska beställa - ska också beställa en säng som jag har spanat in ;) Har de ens mellandagsrea på Ikea förresten? Det är inte något som märktes av iallafall ;o
På tal om ingenting så är jag fettaggad för Björnriket, vecka fyra - då bär det äntligen av!


Kommentarer
Postat av: lajna

mysbackis! jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår :((

2008-12-26 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0