empty room

Mitt rum ekar. Har inte fått in alla möbler än fast jag ägnat större delen av dagen åt att flytta, bära och rensa bort en hel del grejer. Ju mer jag rensar, desto fler saker/kläder hittar jag som jag vill slänga, vilket tar tid - men vilken otroligt skön känsla det är efteråt då man har slängt allt som man inte vill ha längre och fått ordning på allt, mer sådant lär det bli. Imorgon kommer jag nog att ta in alla möbler - bortsett från den nya sängen, några hyllor och lite annat som jag förhoppningsvis får hem från Ikea redan i veckan.


Kommentarer
Postat av: cassandra

lyllo dig. mitt rum skulle behöva en rejäl makeover!

2008-12-29 @ 00:26:06
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0