host host

Alltså, min hals är inte riktigt helt frisk.. Har fått ut recept på någon hostmedicin men konstigt nog så känns det bara som om det blir värre då jag tar den :s Hoppas jag bara inbillar mig det. Inget innebandygym för mig imorgon alltså - vilket innebär att jag får sovmorgon, alltid något! :)

Igår tog jag bort stygnen förresten, eller det var ju i själva verket inte jag utan skolsköterskan som gjorde det ;b Va lite läskigt, eller dum som jag va kollade jag ju såklart då hon tog/klippte/drog bort dem - höll på att svimma och sen hade jag jätteont i huvudet resten av dagen.. :/ Men det var ju som sagt igår.

Idag har jag pluggat matte naturare som jag är - hoho, matteprov imorgon! Har också hunnit med att skriva om volleybollreglerna och anmälningsblanketterna till NIF-natta som iår kommer gå av stapeln torsdag den artonde december - utklädestema: yrken. Det är och kommer bli mycket jobb bakom turneringen som vanligt, men det är ju grymt kul också :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

åå yrken. vad kul att klä ut sig :o synd bara att jag är helkass på volleyboll :(

2008-12-03 @ 18:24:06
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0