i can't wait - akon

Jag hatar kemi.
Jag hatar att vara sjuk.
Jag hatar att jag inte får spela innebandy.

Hata är ett väldigt starkt ord, men jag hatar verkligen dessa saker i nuläget. Känns som om jag är väldigt negativ idag, men ibland har man bara såna dagar.. Man kan liksom inte rå för det. 

Idag var jag på återbesök på sjukhuset - jag satt och väntade på min läkare och när han äntligen kom, så hade han Jocke med sig! :D Alltså min tränare på innebandygym, det var en kul överraskning.. :) Så då fick ju också han höra hur det stog till med allt; jag kan börja köra rehab i nuläget (alltså när jag blivit frisk) och innebandy igen om cirka fem veckor, men ingenting är ju garanterat och om foten blir svullen igen efter det att jag börjat med innebandyn, så måste jag återgå till rehaben.. Kommer isåfall att bli jobbigt, men man har ju inte så mycket att välja på trots allt - att jag skulle stupa på mållinjen kan vi bara glömma!

En sak som jag inte hatar däremot, utan som jag gillar väldigt mycket - är att jag är ledig imorgon :):):) Mer sådant tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad bra att det går framåt. Makes me happy :)

2008-12-11 @ 10:52:50
URL: http://bodilsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0