ville ville men inte peter

Bonde söker fru - tråkigt för Peter att det inte funkade, but that's life liksom. Egentligen så tycker jag att såna här program är rent ut sagt tragiska, samma sak med Ensam mamma söker - men det är ju liksom kul på nåt sätt också så man kan ju inte låta bli att kolla ;)

Förresten! Imorgon blir det Ikea och Birsta för min del, me like. Ska förresten byta rum med mamma också, så att jag får en dörr (du läste rätt -  jag har ingen dörr på mitt rum) ..det sitter alltså inte helt fel med en tur ner till Ikea! Vill måla/tapetsera om rummet också, men det får nog skjutas på framtiden eftersom att det inte var så länge sen vi tapetserade om där... Men men, lite nya möbler och sånt sitter ju inte helt fel heller - får ju inte heller glömma alla affärer på Birsta! Det blir nice.


Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar bonde söker fru! :))))) jag vill också birsta.

2008-12-26 @ 09:57:16
URL: http://lno.blogg.se/
Postat av: cassandra

dörr? DÖRR? jag älskar min dörr!

2008-12-26 @ 17:18:06
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0