övik goes rikskändis

..eller var snarare ivaderat av just - rikskändisar, såg Blondinbella och hennes Nils på gågatan och dessutom så var ju Danny, Kevin och Alice på gallerian och uppträdde. Jag hann otroligt nog göra bort gallerian och ta mig långt därifrån innan allt folk började komma - eller kanske ska säga innan stadens alla tjejer under femton år hittade dit, vilket känns otroligt skönt eftersom att jag därmed slapp tränga mig fram genom affärerna. 

En väldigt bra sak som jag kom fram till typ, nyss? ..är att jag kanske, kanske håller på att bli frisk nu så här efter snart sju veckor - eller det känns iallafall som så, heja mig! Har hört att det kallats två-månaders-hostan av någon läkare, hoppas han har rätt - vilket isåfall innebär att jag bör vara frisk igen innan skolan börjar.

På tal om skola - jag vet knappt vad det betyder längre.

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha skola? haha kemiprov? hehehehhahaaha va?

2008-12-28 @ 12:10:07
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: lina

och robin b och robin b och robin b!!! jag råkade tajma gallerian samtidigt som danny var där. men jag stod i kö på h&m under själva uppträdandet så jag slapp det. ehe

2008-12-28 @ 16:13:27
URL: http://lno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0