sjuk av att vara på sjukhus?

Onsdagarna är vanligtvis skolans drygaste dag; innebandygym, matte, kemi, biologi och fysik - det förstnämnda är faktiskt kul, men resten av ämnena hade man ju gärna hoppat över. Fast idag, var det här en väldigt chill onsdag - hade sovmorgon eftersom att jag är sjuk och alltså inte kunde vara med i gymmet, sen hade jag matteprov och kemi och därefter for jag på sjukhuset för att kolla foten. Det var liksom tänkt att jag skulle fara tillbaka till skolan sen efter det att jag varit på sjukhuset - men det blir inte alltid som man tänkt sig..

Först så fick jag vänta en och en halv timme på att ta sänka, sen fick jag vänta ytterligare en och en halv timme för att få träffa en sjuksköterska. Denna sjuksköterska kunde dock inte hjälpa mig så mycket, var osäker och allmänt flummig, så då satt jag kvar i detta rum och fick vänta en timme där innan en läkare kom. Läkaren tyckte att foten och såret såg bra ut och gick med att säga att han skulle skicka en sköterska till rummet som i sin tur skulle lägga om såret med kompressor och sånt. Då var klockan halv fem. Kan ju också meddela att det tog ännu en timme för sköterskan att komma.

Över fyra timmar tog det för att kolla på en fot och lägga om ett sår, ska det verkligen vara så!?

Kommentarer
Postat av: ewe

sv: nja, eller det gör inte så ont längre men det glappar typ. ;s det ordnar sig (y)

2008-12-03 @ 23:29:51
URL: http://ewep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0