julafton

Okej, julafton är bortgjord - och jag måste få säga att visst är det tur att det bara är jul en gång om året ändå?.. Visst det är en mysig tid och trevligt att träffa släkten och så, men det kommer ju aldrig igen att bli lika speciellt som när man var liten - då var verkligen julafton årets höjdpunkt! Det var speciellt på något sätt, magiskt - minns att jag började räkna ner dagarna till själva julafton redan i november, men nu är tyvärr den tiden förbi och kommer förmodligen aldrig tillbaka... Men jag ska inte klaga, än är jag inte för gammal för julklappar - om man ens kan bli det!? Bland annat en ny säng, pengar, presentkort, parfym, trisslotter (med vinst dessutom!) kom vår tomte med till mig. Ska kanske nämnas att jag avslutade min julafton i Skags kapell med midnattsgudstjänst också - första gången jag var där och det blir nog inte sista gången heller, det var jättemysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0