drömteori

Sitter i skolan och har tyska. Håller på med ett projektarbete om Hitler som jag gör på powerpoint och då passar jag på att logga in här för ovanlighetens skull. Jag är redan less att gå på kryckor förresten - och på att åka hiss efter knappt två timmar här på skolan.. Men om jag känner mig själv rätt, lär jag ha dumpat kryckorna innan veckans slut.

Fick en fördjupningsuppgift på psykologin idag - drömmars betydelse, som ska vara på typ åtta sidor och inlämnad inom två veckor, känns lite småstressigt eftersom att vi har en filmreflektion på psykologin också som ska vara inlämnad nästa vecka + tyskaredovisningen nästa vecka och ett träningsupplägg innehållande en vecka på specialidrotten som ska vara inlämnad innan jul. Det är ju trots allt inte så länge kvar.

En stor fördel med allt är iallafall att vi har hål på typ alla psykologitimmar fram till jul, och inte nog med det - jag har hål på alla specialidrottimmar den här veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0