faisceau reine.

Idag har jag fixat klart årets sponsorer - skönt att ha det gjort! Det blir Track Screen och Skog och Maskin Logging även denna säsong för min del :)
Imorse var det teori på innebandygym för ovanlighetens skull, fick bland annat information om denna termins inlämningsuppgift. Vi ska göra ett träningsupplägg över en vecka, genomföra den och sedan utvärdera allt och reflektera över sådant som vi kunde ha gjort och lagt upp bättre/sämre och så vidare.. Inlämning före jul, vilket gör att man skjuter den på framtiden..
Fast jag har kommit fram till att det inte är så länge kvar till julen ändå - i brist på annat kom jag under biologilektionen fram till att det endast är 27 skoldagar kvar!
Det känns helt galet, och det gillas.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej. jag undrar bara vad du har fått den där bilden på ljuset ifrån, för det är nämligen min bild, jag har fotat den, och gjort ramen runt, det är från ett dop som jag fotade på, så jag undrar bara vars du har fått den ifrån?

vore snällt om du svarade. :)

2008-11-13 @ 21:16:46
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: lovisa

jaha okej.. vad konstigt.

nej då det gör ingenting, jag blev bara så förvånad när jag såg bilden .

2008-11-14 @ 07:38:30
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0