heja norge!

Måndag - vilket innebar skola, träning och hockey.

Skröder gjorde hat-trick och Zajkowski stog mycket för att Modo säkert kunde hålla i matchen. Även många andra spelare bidrog mycket till att de kunde gå med en välförtjänt vinst, 4-3 - trots att de stundtals inte spelade särskilt bra, men de snygga målen väger upp det hela till en härlig match! :)

Ska börja köra en innebandyträning i veckan fram till operationen - saknar det mer än någonsin nu! Mamma ringde och försökte påskynda operationen idag eftersom att jag inte fått någon tid ännu, och det är ju typiskt att man ska ha just Modos läkare - som alltså knappt jobbar halvtid på sjukhuset. Om jag har tur så lämnar någon återbud och då är det fixat så att jag har första "tjing" på den, annars så blir det inte operation förrän efter vecka 49 - vilket känns som en evighet.. 

Men jag ska fortsätta kämpa på, och jag kommer att klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0