i see shooting stars.

Alltså jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare! Är så fruktansvärt trött på morgonen, och varje morgon då man vaknar - iallafall jag, ångrar jag så innerligt att jag inte gick och la mig tidigare kvällen innan. Tänk vad skönt att vakna upp en vardag då det är skola - och vara pigg! Det skulle vara great. Men nu sitter jag här ändå - klockan är över elva och jag har inte packat träningsväskan för imorgon som jag alltid gör kvällen innan så att jag får sova längre ;) Inte har jag borstat tänderna eller nåt sånt än heller, också har jag en hel del kvar i matten att göra inför provet imorgon.. Inget att rekommendera.
Nej nu ska jag ta tag i matten och försöka få några timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0