i wish and i will

Idag var jag med och spelade innebandy på träningen, så underbart roligt det är :D Och vad jag saknar/har saknat det! Visst, nu kommer jag att ha förbaskat (lägg märke till vad fult detta ord är) ont i foten imorgon - men det var det värt vill jag lova :) Nu är det ju trots allt endast fyra (!!!!!!) dagar kvar till operationen - så nu är det bara att härda ut ;)  Haha, hoppas som sagt bara att allt går som de ska och att jag inte blir sjuk tills på fredag. Känner att jag har en förkylning på gång, får hoppas på att det bara är tillfälligt och inte bryter ut eftersom att man inte får vara förkyld på operationsdagen - eftersom att operationen då skjuts fram och det har jag inga som helst planer på!

Efter min träning for jag och mamma på ett pass Bodypump på Brux, trevligt trevligt - kul med lite varierande träning och att det inte bara är samma, samma hela tiden. Känns som om jag bör biffa upp mig lite nu innan mina två till tre veckor på kryckor - inget att rekommendera att ha med sig ett par kryckor i gymmet kanske? Haha. Jocke däremot, min tränare på innebandygym tycker inte att det kommer bli något större problem - men men, vi får se hur det blir med den saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0