tre - två - ett!

Fotningen var verkligen jättekul! Blev stylad i håret, sminkad och hade en massa olika kläder och skor på mig på olika kort. Kom hem nu för kanske en timme sedan, vilket innebär att jag har tillbringat hela fem timmar och i princip hela min fredagseftermiddag/kväll på Studio 105 - och det var verkligen värt det, tack mamma för en jätterolig julklapp! :) Fick det i presentkort förra julen så jag kände liksom att de va dags att utnyttja det nu.. Får bilderna till veckan, det ser jag fram mot - kanske lägger upp någon här sedan.

En annan sak som jag också ser fram mot är att tillbringa kvällen framför tv:n och kolla på någon svensk b-film, tror jag känner för att se Stockholm Boogie eller Smala Sussie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0