tur i oturen

Som sagt - igår köpte jag ett par nya stövlar, som jag ställde i hallen bland alla andra skor. Idag, gjorde jag den upptäckten att en av dessa låg helt sönderbiten på golvet. Sånt är ju nästan alltid kul, ett par helt oanvända stövlar - förgäves!

Så förbannad som jag var skällde jag ut Arac ordentligt - vår hund, som låg bredvid med ena klacken i mungipan och såg allmänt oskyldig ut som bara hundar kan. Åå, vad sur och arg jag var på honom! Men som mamma brukar säga; Det ger egentligen ingenting till att bli arg, man mår bara dåligt av det själv..

Och det är ju trots allt sant, för mamma vet ju alltid bäst - right? Så för att göra det bästa av saken ringde jag på affären där jag hade köpt dem - och de hade otroligt nog ett par kvar i min storlek! Så imorgon - när det också är skyltsöndag, ska jag gå och köpa mig ännu ett par :)


Kommentarer
Postat av: Mauritz Mattisson

Vilken hundras är Arac?

2008-11-29 @ 20:23:03
Postat av: Mauritz Mattisson

Vilken hundras är Arac?

2008-11-29 @ 20:23:28
Postat av: sandra

Sv: haha ja, det är förbannat gott faktiskt :)

Ajdå, illa med stövlarna :(

2008-11-30 @ 15:02:42
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
Postat av: Tanten

Usch, de enda skor vår jycke någonsin förstörde var dotterna sprillans nya examensskor... Hon var heller inte så glad.

2008-11-30 @ 15:47:16
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: cassandra

.......................................HAHAHAHA HUNDIDIOT! :) synd om dina skor :/

2008-11-30 @ 20:35:16
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0