typical

Idag hade jag sovmorgon till klockan elva, riktigt efterlängtat! Men då när jag kom till skolan, så väntade ett två timmar långt hål till (!) som jag och några till i klassen oturligt nog missat - jag hade alltså kunnat sova ut ännu längre! Surt.

Men men, eftersom att jag inte hade tänkt ägna mig åt att spela bluffpoker i två timmar som mina trevliga klasskamrater genast började med - ringde jag mamma som var nere på stan. Shopping och lunch på stan med mamma är alltid trevligt, fyndade bland annat ett par stövlar och en tunika :)

Min skoldag började alltså klockan ett idag - engelskaprov. Det gick väl sådär, men en tröst är iallafall att min överambitiösa naturarklass som gjorde provet förra fredagen (då jag opererade foten)  - inte fick så bra resultat, så jag känner ingen större press :) Dagen fortsatte sedan med att vi skulle skriva en debatt- och/eller argumenterande artikel på svenskan om genteknik. Vet än inte vilket av de vi skrev, det visste knappt vår så kallade svensklärare heller - hon är flumm, och Annelie - vår riktiga svensklärare, saknas rätt så ofta..

Kvällen spenderades på sporthallen där NBK (NollBollKontroll) hejades fram till säsongens andra vinst - grattis grattis!! Sedan bar det av till UH för att fira.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0