den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

Kom precis hem från träningen, eller hem från ytterligare ett gympass skulle jag hellre kalla det. Är skadad nu sen ganska exakt ett år tillbaka och har mest bara gymmat sedan dess - vilket innebär att jag inte har spelat innebandy sedan i februari :( Det suger verkligen! Så jobbigt att se alla andra spela, och själv så måste man göra dessa komplexstryrka med viktskiva, komplexstyrka med skivstång, styrketräning på balansboll, grundstyrka, komplex bålträning, benprogram, aktiv rörlighet, spinning, spinning och åter spining, coreövningar och allt vad allmän styrka innebär - är det konstigt att man inte alltid känner sig 110% pepp eller?.. Men vad gör man inte för att vara på topp då man kommer tillbaka ;)

Nu har jag iallafall äntligen fått klart att det blir operation, vilken lättnad! De såg tyvärr ingenting på magnetröntgen, men det ska bli operation iallafall så får hoppas att de hittar felet då :) En sak som jag bara inte fattar är att det ska ta sådan tid på sjukhus ;o Man får ju typ vänta tre månader mellan varje gång man får komma dit - it sucks.

Och på söndag är det derby; Örnsköldsvik IB - GK IBS, Skyttis Arena kl. 13.30 - be there! ;) Det skulle vara så otroligt kul att spela, men nu får jag göra mitt bästa och heja fram vårat lag till vinst från bänken istället :)

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/293400/caroline?claim=wdg9vbz5pxq">Följ min blogg med bloggkoll</a>


Kommentarer
Postat av: Julia

Håll i, du är snart tillbaka. Och då ska jag spela i samma femma som dig :D

2008-10-17 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0