hej blogg.

Så har det blivit dags för även mig, att skaffa en blogg. Hade en för kanske ett år sedan också, men den uppdaterades inte så ofta - så nu ger jag mig på ett nytt försök.

Var i Stockholm i helgen och såg på VM-kvalet med domarklubben, vilket grymt härligt gäng alltså! En riktigt lyckad helg måste jag säga, fast man va ju kanske lite lagomt trött då man kom hem på söndagkvällen på grund av för lite sömn och en del alkoholhaltiga drycker - men det är sådant som hör till ;)

För övrigt så beställde jag en ny kamera idag. Min gamla försvann ju oturligt nog i somras, så jag kände att det var dags att ta tag i saken nu!

Nej, nu är det dags för mig att ta tag i läxorna med hjälp av en kopp te och bra musik.

Bye folks!

Kommentarer
Postat av: lajna

jag kommer bli stammis på din blogg. hihi!

2008-10-14 @ 18:48:36
URL: http://lno.blogg.se/
Postat av: cassandra

wiiiii blogg blogg blogg carro! :)

2008-10-14 @ 19:09:32
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0