heja modo, tjalalalala!

Hoho, kom precis hem från en riktigt härlig trepoängare på Swedbank! Det är matchen mellan Modo - Frölunda jag talar om; 1-1 efter första, sen tar Frölunda ledningen med endast 30 sekunder kvar av andra perioden. Modo vänder i början av tredje från ett underläge till 3-2, riktigt spännande va det då vi fick en utvisning emot oss då det endast var 2.30 kvar av matchen. Men tack vare Krizan så höll vi i matchen och tog hem en riktigt härlig och viktig vinst! :)

Imorgon har vi bad på skolan, kul kul. Gymmet, kemi, engelska, svenska och möte med NIF står också på schemat. Sen kommer äntligen den efterlängtade helgen! Den kommer förhoppningsvis att börja ganska lugnt med middag och mys med tjejerna, känns verkligen välbehöveligt - så länge sedan vi hittade på något nu.. På lördag blir det fest hos Elin - och jag känner på mig att den kommer bli kanon! ;) På söndag väntar det efterlängtade derbyt - synd bara att typ halva vår ordinarie trupp är skadad :/ But that's life!

Det är så jag säger det.


Kommentarer
Postat av: cassandra

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST! :)

2008-10-17 @ 17:39:37
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: lajna

fiesta es el mejor! (fest er best)

2008-10-17 @ 20:51:27
URL: http://lno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0