godmorgon, godmiddag, godkväll.

Dagen började med att vi hade bad/livräddning på idrotten. Sen eftersom att man för en gångs skull hade typ två timmar hål efter idrotten passade jag och Lina på att ta en stor kaffe på SubWay, även Eschke, Eidis och Boa joinade oss.

För övrigt så kom jag precis hem från en mys-kväll inklusive middag med tjejerna - det var great! Vi åt och snackade en massa, och måste påpeka att Lotta bör nog vara en av de bättre på att göra efterrätt - mums! ;)

Fick också ett sms idag om att min kamera nu finns att hämta på Östra Livs, trevligt trevligt, fast det blir nog inte att jag hämtar ut den förrän på måndag.. Tyvärr.

Imorgon måste det pluggas biologi, eftersom att jag har prov på tisdag. Som Jürgen, min fysiklärare, sa; "Det är som att kissa i byxan - först är det varmt, men sen blir det kallt." Haha! Han syftade på de som va så pass osmidiga som jag, att vara hemma i tisdags från biologiprovet - och som nu har det kvar i veckan. But that's life!

Imorgon är det iallafall fest, och jag är ganska fint taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0