partypyramid

Hoho.
Idag har varit en jobbig dag, eller allt blir så mycket jobbigare då man är sjuk. Är nästan aldrig sjuk och just därför hatar jag att vara det - har knarkat blomextraktdroppar nu sedan jag kom hem för att jag har fått för mig att man blir frisk snabbare då. Det är äckligt och smakar blommor, men vad gör man inte för att bli frisk så snabbt som möjligt!

Posten verkar hata vissa och därmed göra sega leveranser, men inte med mig - fick hem min kamera idag :) Och jag ångrar absolut inte mitt köp.

Sjukhuset däremot verkar inte gilla mig, har inte fått någon operationstid än :( Kanske lika bra det eftersom att jag inte hade tänkt att gå på kryckor i Tunisien - fyra dagar kvar tills vi åker nu. Och jag opererar mig gärna första bästa dag efter det att jag kommit hem, tack :)

Biologiprov imorgon, det sägs vara lätt så det går nog bra.

Lördagen lever fortfarande, EMB och grannen Lisa i våra hjärtan - adjö.

Kommentarer
Postat av: cassandra

EMB OCH LISA <3 <3<3<3

2008-10-20 @ 18:42:04
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, posten hatar vissa. EH.

haha, älskar bilden, hatar dock mig på den.

älskar också emb unt lisa :D

2008-10-20 @ 19:23:11
Postat av: lajna

det förra var från mig förresten!

2008-10-20 @ 19:23:55
URL: http://lno.blogg.se/
Postat av: caroline

hihi - vem kan inte älska dem? ;p

2008-10-20 @ 21:38:12
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0