vad skulle vi annars göra?

Idag var det derby! Det var mycket jämnt i början av matchen, tror aldrig att jag har varit så nervös någon gång! Men till slut gick vi ändå hem med 7-3 i vinst - trots att typ halva vår "ordinarie" truppe satt på läktaren och hejade på på grund av skador. Riktigt kul match att se iallafall :)

Och igårkväll - det var kul :) Och fult. Och ösigt. Och haha, ja jag vet inte vad. Folk i massor blev det iallafall. Jag hade det great och hoppas att alla andra som tillbringade kvällen på samma ställe som mig också hade det! Och tack för sovplatsen Elin.

Såg precis klart sista avsnittet av Tila Tequila 2, väldigt ful serie överhuvudtaget och det var tyvärr ett ganska dåligt slut, så ett tips - börja inte se den.

Nu är det bara fyra dagar av skolan och ett prov kvar tills jag åker till Tunisien - det känns väldigt skönt och välbehöveligt. Något som inte känns lika välbehöveligt är att jag har blivit sjuk, eller kanske inte riktigt sjuk men ganska fint förkyld iallafall - hoppas det passerar lika fort som det kom bara :)

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Oerfaren

Jag är alltid hård ;)

2008-10-19 @ 21:31:09
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: caroline

snusk-båbbå.

2008-10-20 @ 18:03:57
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0