fullspäckat

Kul men rätt så dryg dag - årets Trippelboll-turnering gick av stapeln. Egentligen så skulle nästan alla matcher vara på Sporthallen, men då vi kom dit imorse så höll de på att renovera själva idrottsdelen - smart! ...och inte hade de sagt nåt åt oss, så vi blev tvugna att göra om alla spelscheman. Kul början liksom, men det gick bättre eftersom och efter en rätt så överlägsen finalmatch stod Själevad som vinnare och Husum som tvåa. Sen blev det fika med Maja och Arnlund på Brownies, mys. Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska iväg till Köpmanholmen för att döma fotboll. Biologiprov imorgon - fan.

Jag brukar inte hata människor, men nu vet jag en som jag verkligen hatar. Han kan dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0