uppsala #1

Imorse ringde mitt alarm på mobilen klockan 0400, m-mm-mmmh! Jag hoppade glatt ur sängen (ironi) och åkte sedan från busstationen i Övik klockan 0525.

Efter en bussfärd i ständig tystnad om man bortser från mig och mina braiga kompanjoner,  va vi framme i Uppsala strax före tolv. Då bar det av till lägenheten där det blev chillande innan vi drog vidare till Willys för inhandling av mat. Därefter gick vi hem till lägenheten igen och sen bar det iväg till Ikea, där det blev en del inhandlande som jag inte förstår hur vi ska få med på bussen hem sen...

Nu har vi iallafall ätit gott och är trötta, blir nog ganska tidigt för oss ikväll - det har trots allt varit en lång dag och vi måste ju också vara pigga imorgon då vi ska in till huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0