på hemmaplan

Mönstringen gick kanon - det är dock lite jobbigt att man inte vet hur framtiden ser ut. Jag vill göra lumpen, det vill jag. Speciellt nu då jag fått plats som insatsgruppbefäl (!!!!!!!) Men, kommer jag in på brandingenjörsutbildningen så känns det dumt att sumpa den chansen. Men vill jag verkligen bli ingenjör då? Jag vill ju komma in på polishögskolan!

Nästa val. Vart vill jag göra lumpen om jag nu gör den? Jag valde först Enköping, men då fick jag höra att det va bäst att göra lumpen på en plats som man typ inte kommer att återvända till (till exempel Luleå), så jag bytte till Luleå. Måste dock bestämma mig nu i veckan vart jag vill vara, om jag ska ha någon chans att få den tjänst som jag blev tilldelad.

Så: om jag kommer in på brandingenjörsutbildningen får jag ta det valet då - lumpen eller brandingenjör, och om jag inte kommer in på utbildningen blir valet lätt. Lumpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0