en bild säger mer än tusen ord

Idag har jag inte varit i skolan om man bortser från kemin, det var rätt så skönt eftersom att onsdagar är enligt mig veckans jobbigaste dag: matte, kemi, biologi och fysik. Jag har istället ägnat mig åt att döma ett x antal matcher som blev fler än planerat i Five-A-Side - en fotbollsturnering för typ högstadiet som va på Sporthallen. Sedan bar det av till gymmet och efter det hade jag träning, hurtbulle eller vad! ...eller inte. Märkte inte förrän när jag satt i bussen på väg hem hur ont jag hade i fötterna efter att ha stått/gått/sprungit/spelat hela dagen.

En sak som jag förresten har kommit fram till är att inlägg blir mycket roligare med bilder, så därför ska det bli mer av det! Dock inte i detta inlägg som ni kanske märker.

Kommentarer
Postat av: Kak

Great att träffa dig hurtis ! :D

2009-02-05 @ 20:36:04
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0