fast ute i skogen

Igår klev jag som sagt upp klockan 4.50, eller i själva verket så snoozade jag till 5.10 - att snooza är en drog som är svår att vänja bort, börja aldrig med det! Jag mådde verkligen jättedåligt då jag klev upp, hade ont i magen och skyllde då detta på att jag kanske sovit för lite. Jag åt  trots detta frukost som vanligt, mötte upp Erika och Viktor i stan och vi började vår färd mot Långsele och domar/praktikkursen. Jag slocknade ganska snabbt, vilket bidrog till att jag iallafall va pigg då vi kom fram - men jag mådde absolut inte bättre, snarare sämre. Tio minuter innan min första match spydde jag, usch. Tänkte att det kanske berodde på att jag ätit något konstigt och dömde ändå min match. Höll på att svimma under matchen vilket jag alltid gör då jag är magsjuk, men fortsatte ändå och jag lyckades hålla mig på benen under hela matchen. Efter matchen gick det bara utför för min mage, snackade med instruktörerna och de förstog ju att jag inte kunde döma nåt mer - så jag tillbringade större delen av dagen halvt sovandes på en hård träbänk i omklädningsrummet. 

Hyfsat taskig tajming att bli sjuk när man åker iväg på nåt sånt här, det värsta måste ju nog ha varit att jag inte kunde ta mig hem heller - utan fick stanna där långt ute i skogen, inse hur mycket jag längtade hem till min säng! Något positivt var iallafall att jag mådde bättre framåt kvällen och kunde se semifinalerna :)

Ingen skola för mig idag alltså, det blir ingen träning heller för den delen. Nu ska jag läsa Klätterbaronen som jag har bokprat om imorgon, exciting.

Kommentarer
Postat av: Kak

KRYAAAAA ! :*

2009-02-16 @ 18:04:58
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: amanda

hoppas du mår bättre snart backiiis!

2009-02-17 @ 18:18:31
Postat av: caroline

tack! jag mår bättre nu :)

2009-02-17 @ 21:17:55
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0