det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats

Nej.

Har en himla träningsvärk och kan knappt röra mig, känns lockande med att man har två träningar + fys imorgon. Ojoj, jag måste verkligen börja stretcha alltså! Va på ortopedtekniska idag och provade ut ett stöd till foten, så nu är jag nästan fit for fight ;) När jag blivit frisk alltså. Ska förhoppningsvis vara med på uttagningen till distriktslaget på söndag ändå - och jag som inte har tränat en enda träning fullt ut sen i februari förra året, hur ska detta gå!?

Kommentarer
Postat av: Japp

det går kanon:)

2009-01-13 @ 22:44:08
Postat av: Kak

Jag håller alla mina 314 tummar för du !

2009-01-14 @ 15:04:11
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0