död åt förkylningar

Skolan var inte så hemsk som jag minns den och vi fick ingen läxa så här första dagen, dock så har vi kemiprov nästa vecka och fysikprov ännu nästa vecka + tyskaromanen som jag måste läsa och som vi ska ha bokprat om.. imorgon? Nej det går vi inte med på, det kanske blir nästa vecka någon gång istället -  det återstår att se, ska börja med den ikväll iallafall.

Idag var min första innebandyträning på... Över ett år kanske? Det var riktigt kul och gick bättre än jag trodde att det skulle gå, invigde också min nya klubba :) Men något som jag verkligen HATAR är att jag aldrig blir frisk! Nu när jag liksom ÄNTLIGEN kan spela efter det att jag opererat mig så är jag sjuk istället - passande, har ju haft denna hosta i över två månader så man tycker ju att den bör gå över snart... Om det inte blivit bättre på ytterligare en vecka så går jag i ide tills jag blivit frisk igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå i ide? hm, låter som en smarrig idé! jag är på.

2009-01-07 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0