engaged

Såg precis klart den - Smekmånaden som den heter på svenska, med Ashton Kutcher och Brittany Murphy som huvudrollsinnehavare. En typisk kärleksfilm där man redan i början kan förutspå vad som kommer hända, precis som större delen av alla de andra filmer Ashton Kutcher medverkar i... Men jag har ändå svårt för att undvika att fastna i dem, när tanken egentligen är att jag snabbt ska zappa mig genom alla kanaler för att sedan inse att det inte är något speciellt på tv och istället ägna mig åt någonting annat. 

Det är just när man ser såna här filmer, som man vill vara kär.


Kommentarer
Postat av: Kak

Såg den jag med en skvätt :D men så fjompig att jag stängde av :b

2009-01-19 @ 23:02:23
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: fy vad avundsjuk jag blir :( det är helt kanon där ju :D

2009-01-20 @ 15:27:23
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0