fett bra

Kollade nyss på Generation fett, alltså fan va skumt - tjejer/kvinnor/tanter som väger typ 200+ sätter sig på folk (alltså de sätter inte på - utan de sätter sig PÅ dem... Squashing tror jag det kallades) och de får betalt för det!? Tydligen så finns det såna som tänder på sånt, upphetsande? Haha, nja - jag hade nog snarare dött om någon hade satt sig på mig :o

En sak som är ganska bra, är att jag slipper oroa mig inför uttagningen på söndag! Snackade med vår tränare - han som ska ta ut spelarna till distriktslaget, och han vet ju att jag har varit skadad och inte är helt tillbaka än... Och då sa han att jag är typ "automatiskt" vidare till nästa uttagning - hur bra som helst! :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

"jag hade nog snarare dött om någon hade satt sig på mig"



HAHAHAHAHAHA. jag ska sätta mig på dig carro!

2009-01-16 @ 19:48:10
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0