förhoppningar & regnbågar

Idag när jag va på väg till bussen efter ett möte med Ångermanlands, ringde min telefon - hsand malin stod det på skärmen till min hightec-mobil.
M:Tja, alltså Potes kompisar som skulle köra har bangat så vi kanske måste åka buss till Björnriket.. :s
C: Va!? Men dom kan väl inte banga typ två dagar innan man ska fara?
M: Ja, jag vet - det tyckte Pote och jag också! Men det va någon som hade dött så dom skulle på begravning eller nåt...
C: Oj, men då är det ju förståeligt... Alltså, vad gör vi nu då?
M: Ja, om vi inte hittar någon annan som kan köra oss så får vi ju åka buss -  men vänta, ska ringa och höra med några andra av Potes kompisar om dom vill hänga med!
C: Gör det :)
M: Men jag ringer dig sen, heeeeeeeeeej då!
C: Heeeeeeeeeeeej då!


Typ...................................... Vilket gjorde att jag blev depp och väldigt opepp för allt som har med fest och snö att göra, drygt att åka buss ju eftersom att det tar såå mycket längre tid + att det skulle bli två mindre med till Björnriket vilket skulle vara rätt så tråkigt. Jag börjar sakta men säkert räkna genom mina fysikuppgifter som vi ska ha prov på imorgon.Så ringer telefonen - och vem är det om inte hsand malin, jag slänger mig på luren för att få höra hur det gått med att ragga folk.
Tyst i luren.
M: Alltså det blir inte att jag och Pote åker.
C tappar hakan och blir ännu mindre pepp än hon var innan.
C: Ee, nähä?
M kan inte hålla sig för skratt och bryter ut i ett asgarv!
M: SKOJAR JU BARA! Det blir tre stycken till - Björndahl, Robban och blablabla... Fattar du hur kung det kommer bli!?
C: HAHAHAHA, jag typ dog. Men härligt!


Det kommer bli kanon - men först, fysikprov och få tillbaka ett kemiprov imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror seriöst att jag hade gråtit ihjäl, :B elaka polare du har backis, :]

2009-01-21 @ 12:31:36
Postat av: caroline

men eller hur ;o du vara min polare?

2009-01-21 @ 16:27:50
URL: http://carroback.blogg.se/
Postat av: Kak

sv: ge mig dig ? ;D NYP I STJÄRT'N !

2009-01-21 @ 21:22:46
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0