havanna mamma

Imorse då jag vaknade var huset tomt, bortsett från mig och hunden - började då dagen med en långpromenad, så härligt! :) Sedan ägnade jag mig åt att ladda hem nya msn och det är exakt likadant, ser bara lite annorlunda ut... Har också läst ut min kära tyskabok som jag har bokprat om i morgon, håller på med en kalaskul recensionen om den nu. Eller ja, det kanske var att överdriva. Finns det något roligare än att plugga på en söndag liksom? Åå... Kemiprov, jag är körd. Ikväll har jag tänkt se A lot like love som går på 4an klockan nio, sehr nice. Imorgon blir det hockey! Modo - Timrå. Derby. Hemma. Den här gången kommer vi att vinna, det känner jag på mig.



Kommentarer
Postat av: sjyblom

Timrå kommer att äga modo lika lätt som förra gången :DDD

2009-01-11 @ 18:54:50
Postat av: Kak

Modo tar dom !

2009-01-11 @ 20:04:44
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0