newfound lover (- tuva novotny)

Såg den svenska filmen Smala Sussie för ett par dagar sen och sedan dess är jag beroende av låten Newfound lover, underbart fin låt - speciellt när man sett filmen :)

Imorse var jag som sagt uppe med tuppen, eller kanske till och med innan!? Shit the same, väckaren ringde iallafall 5.30 och jag var förvånansvärt pigg med tanke på vad klockan var. Bara för att jag var pigg imorse, så kommer jag garanterat att vara mycket tröttare imorgon då väckaren kommer att ringa vid 7.30 någon gång... Kommer att tillbringa morgondagen på Skyttis med att sälja träningskläder, innebandyklubbor och gud vet vad mellan klockan nio och halv fem, heja!

Kommentarer
Postat av: cassandra

åå männska. hur pallar du vakna ._.

2009-01-04 @ 18:59:22
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0