online

Ja, nu är jag hemma - eller har varit det sen i söndagskväll men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork till att uppdatera. Blir inga bilder från helgen ännu, kanske lägger jag in de imorgon eller på torsdag :) Usch och fy för matteprov imorgon, har varit alldeles för slut på för att plugga så det har inte blivit så mycket av den varan... Jag skulle ju kunna skippa det imorgon och skjuta fram det till nästa vecka - men det känns rätt så ovärt. För det första så har jag tyskaprov, en engelskuppsats och en bok på svenskan att läsa ut till nästa vecka, och för det andra så lär det ju ändå inte gå så mycket bättre om jag skulle göra det nästa vecka eftersom att jag med största sannolikhet inte skulle vara så pepp för det då heller. Sååå - nu får det bära eller brista helt enkelt! Slutade för övrigt tidigt idag - tidigt innebär klockan tre om man går i Nv2b, så gick ner på stan en sväng innan bussen gick. Hittade bland annat ett par svarta pumps och en klocka som genast införskaffades :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

pumps ._. jag vill ha pumps!

2009-01-28 @ 22:09:45
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: caroline

me like pumps!

2009-01-28 @ 22:26:20
URL: http://carroback.blogg.se/
Postat av: lajnaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SKOR drool

2009-01-30 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0