paradiscupen

Imorse ringde väckaren kvart över åtta, var på gymmet halv tio - hehe, hurtigt! Är inte riktigt frisk ännu men jag känner att jag måste börja köra igång med träningen nu, orkar inte bara gå hemma längre... Mot eftermiddag/kvällen var det bio som gällde, såg Vi hade iallafall tur med vädret igen - blev sådär lite av en impulsgrej eftersom att jag inte direkt hade planerat att se den, men impulsgrejer gillas så jag klagar inte.

Årets upplaga av Paradiscupen har också kört igång och för ovanlighetens skull är inte jag med på den, väldigt tråkigt tycker jag. Har ju liksom gått och blivit lite av en tradition... För det första är jag sjuk, för det andra är jag inte klar med min rehabilitering ännu och för det tredje har jag gått och blivit för gammal, haha. Eller den äldsta åldersgruppen är F92 och då får vi ha dispans för en äldre spelare, vilket inte blir jag eftersom att jag inte direkt är fit for fight. Får istället heja fram vårt lag (eller vårt och vårt, vi har en massa yngre inlånade spelare eftersom att halva vårat lag är borta på SM), men lika roligt kommer det ändå inte bli som det var förra året - då hade vi så otroligt kul, vilket också ledde till ett guld!

Imorgon ska jag sitta i sekretarietet på Högland mellan klockan sju och elva - på morgonen! Nej, fy vad trött jag kommer att vara.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh, tack så jätte mycket :)



Du det lät snyggt det ;)



Förlåt att jag inte svarat på ett tag, men jag har varit i fjällena.

KRAM

2009-01-04 @ 14:43:59
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0