söndagsångest

Fast beror ju på vad man ägnar sina söndagar åt, min kan sammanfattas såhär:
# sovde ut riktigt ordentligt
# åkte in till stan för att kolla på innebandy, derby GK - ÖIB!
# gick på stan med Henrik i väntan på att matchen skulle börja
# införskaffade bland annat en borr (bröt sönder brorsans då jag skulle borra hål för att hänga upp min spegel - klantigt, jag vet), ett halsband och ett par örhängen
# hittade en tunika som jag la undan och har dessutom hittat en klocka som jag blivit kär i
# kollade på matchen som slutade med 7-5 i förlust, rent ut sagt förjävligt då detta är den match som man helst vill vinna under hela säsongen - matchresultatet speglade inte matchen särskilt bra heller, enligt mig alltså
# åkte hem och åt hämtpizza från marco polo, egentligen är kycklingrulle mycket godare men idag blev det pizza
# Mathias kom och nördade fysik med mig, blev inte så överdrivet mycket fysik men så kan det bli ibland

Nu ska jag sova så att jag orkar mig upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0