träningsvärk och sånt

Ja, vi har haft fystester i veckan och jag har typ träningsvärk like hell nu - men jag gillar det. Kan ju tråkigt nog inte göra alla tester eftersom att jag inte är helt tillbaka efter operationen än, men kunde iallafall göra fler än förra gången - och det är ju ett framsteg :) Fullföljde förresten min andra träning efter skadan idag, grymt kul - fast nu har jag ont i foten :( Det suger, jag håller tummarna på att det går över under natten - eftersom att jag har tänkt fullfölja de två träningar som jag har imorgon också!

Imorgon kommer Nv2b att hänga ute vid Höglandssjön hela förmiddagen, anledningen är att vi ska ha biologilabb. Jag kommer nog med största sannolikhet att typ frysa ihjäl, men lite mysigt kommer det iallafall bli då varm choklad är ett måste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0