vi drar till fjällen, fest hela kvällen, ute och glider med snowboard och skidor

Snart bär det av - eller snart och snart, imorgon klockan 7.30 sätter jag mig på bussen iallafall. Ska bli så grymt härligt att få komma bort från skolan och allt ett tag, det blir ju inte sämre av att det bär av till fjälls med trevligt folk heller!

Fast skolan är ju inte alltför hemsk ändå, gjorde bland annat bort fysikprovet idag och fick tillbaka förra veckans kemiprov som hade gått förvånansvärt bra! Jag längtar däremot inte till matteprovet på torsdag, det är sjukt hur mycket prov vi har inplanerade nu - matte, tyska, biologi...

Åh - jag fick förresten hem sakerna från Ikea idag! Längtar nästan till det att jag kommer hem igen så jag kan möblera om rummet, ställa in de nya hyllorna och sängen :)

Nej nu ska jag packa de sista sakerna och sen måste jag sova eftersom att min väckare kommer ringa redan klockan 5.45 imorgon - usch vad jobbigt, se till att hålla ställningarna här hemma nu medan jag är borta ;)


Kommentarer
Postat av: Martin H

du får gärna ta me mig också ! haha

2009-01-21 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0