hemma efter en kanonvecka i översvämmade borlänge

Nu är jag hemma igen efter årets upplaga av Dalecarlia cup och längtar redan till nästa :) Efter en veckas dömande ute i spöregnet, alldeles för lite sömn och en hel del öldrickande ska man inte vara förvånad över att man nu har gått och blivit sjuk - men det har helt klart varit värt det! Gårdagen var blödande och kan beskrivas med endast ett ord: TOMHET, inte konstigt att man saknar alla underbara människor som man har varit konstant med nu under en veckas tid. Sakta men säkert ska jag nu ta vara på dessa sju dagar av ledighet jag har framför mig, och försöka att njuta så mycket som möjligt fast jag är sjuk. Jag kommer ju trots allt att ta steget ut i vuxenvärlden nu på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0