vinst

Imorse va jag trött, trodde seriöst inte att jag skulle orka mig upp ur sängen. Körlektion klockan 7.05, lite teori vid datorn, en till körlektion (JAG ÄR KUNG PÅ ATT FICKPARKERA) och därefter frukost på Subway. Fett värt: macka, kaffe och juice för knappt 40 spänn!

Efter skolan bar det iväg till Gideå för att spela match - derbyyyyyyyy, så grymt kul det är att spela igen! ...fast frågan är ju hur länge jag kommer att kunna göra det, nu när barmarksäsongen på innebandyn har kört igång på allvar. Och dömningen. Och sommarjobben får jag inte glömma heller. Det blev en vinst iallafall, och glad ska vi vara för det eftersom att resultatet inte speglade matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0