work work

Som sagt, min dator är ju ganska paj så det kan bli lite sisådär med uppdateringarna. Igår började jag jobba på M-Real, gick en röjsågsutbildning typ hela arbetsdagen så blev inte så mycket annat gjort. Verkar ha hamnat i ett härligt gäng iallafall så de här veckora ska nog gå att härda ut! Gubben på utbildningen tyckte att jag va duktig (kanske för att jag va den enda tjejen?), och det var ju tur det. Efter jobbet bar det på dirren av till Sollefteå, skulle döma årets första damtrea som huvuddomare - tror ni att jag va nå' nervös ellerrrrr? Hehu, det gick bra iallafall och nu är jag laddad inför Halmstad som det bär av till på lördagkväll.

Kom hem sent igårkväll men va trots allt förvånansvärt pigg imorse, det gillas. Dagen på jobbet rullade på ganska snabbt, och sen bar det av till stan för att träna. Va så fruktansvärt trött så det blev en powernap på bänken i omklädningsrummet innan alla andra började rulla in. Intervaller blev det, vilket är ganska kul ändå när man tänker efter, om inte kör längre intervaller än typ en kilometer iallafall. Nu ska jag äta fruktsallad med melon och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0