8978 gafflar, 8979 gafflar, 8980 gafflar...

Kom precis hem från inventeringen på , det va drygt like hell och jag va nog inte ensam om att tycka det. Hela affären gjorde vi på typ tjugo pers - visst är det konstigt att alla får så mycket läxor, huvudvärk och allt vad man kan kalla det, precis när det är dags att göra nåt sånt här?

Annars så har dagen varit rätt så chill, jag hade ett nästan fyra timmars hål mitt på dagen som tillbringades på staden med Liiina. Gjorde då årets första inköp av solglasögon och imorgon ska jag köpa en kavaj som jag lagt undan. Hade även möte med ÅSIF idag, också har jag skrivit in mig på körskolan.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag? :)

2009-04-01 @ 07:49:18
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: cassandra

iiiih kavaj! :D

2009-04-01 @ 18:09:52
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: lina

iihaaaaaaa, mys med staan

2009-04-01 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0