catch a falling star

För det första, melodifestivalen!? Om Måns hade vunnit, det kunde jag ha godtagit. EMD, H.E.A.T. och Caroline af Ugglas också för den delen - men Malena Ernman?? Jaja, får väl hoppas på att det går bra för henne i Eurovision iallafall.

Imorse ringde mitt alarm på mobilen klockan nio och jag insåg att det här var min sista "sovmorgon" på två veckor - eftersom att jag ska på domarutbildning i Härnösand nästa helg, och där lär det inte bli några sovmornar inte. Jag åkte iväg till Husum vid halv elva och va AD (assisterande domare) med Viktor åt Stefan. Husum - Hägglunds, och Hägglunds vann rättvist efter många om och men med 3-1. Ikväll ska jag se Wipeout, Sanningens ögonblick och bara chilla.



Kommentarer
Postat av: adam

okej, då gör jag de =D

2009-03-15 @ 19:17:30
URL: http://arran.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

svar: haha jajjemen :)

2009-03-15 @ 19:35:11
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0