derivata och hosta

Jag är less på att plugga matte och det känns inte som om jag kan kurs C - men det får bära eller brista helt enkelt, jag får ändå inte in nåt mer i mitt huvud just nu. Jag har däremot sakta med säkert insett att jag varken kommer hinna eller orka läsa mina femtio sidor som jag har kvar av Jaws för dagens reading log, men det är som det är - förhoppningsvis sänker inte Kicki mitt betyg för det.

Annars så händer det inte så mycket - jag knarkar apelsiner, vitamintabletter, dricker grönt te, nåt blomextrakt och hoppas på det bästa. Imorgon eller senast på onsdag har jag bestämt mig för att bli frisk iallafall, så ska gå och lägga mig tidigt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, kan behövas! ;D

2009-03-10 @ 18:23:43
URL: http://arran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0