entertainment

Söndagsångest - helgen har gått alldeles för fort och jag har varken hunnit läsa Hajen eller pluggat kemi, alltså kommer jag att få plugga som fan nu i veckan om jag inte vill faila på provet. Kul. Igårkväll hamnade vi på Härnösands bio och såg En Shoppaholics Bekännelser, därefter va vi runt lite i "city" men de va rätt så dött. Idag fick vi sluta tidigare än planerat, vilket var väldigt skönt :) Man blir faktiskt hyfsat less av att lyssna på alla veterandomare, som alltid tycker att de själv har rätt när det gäller hur man ska tolka en regel till exempel. Nu ska jag se på Wipeout och sen blir det Sanningens ögonblick, det är sehr nice.


Kommentarer
Postat av: adam

haha tack=)



var filmen bra då?=)

2009-03-22 @ 20:17:46
URL: http://arran.blogg.se/
Postat av: amanda

ah, sanningens ögonblick. tjejen verkade ganska blåst...

2009-03-23 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0