övningsköra

Idag bar det av in till stan för att införskaffa lite nödvändiga saker, det blev också lunch på Mumbai Town. Sedan fortsatte det upp mot Björna för att jag skulle övningsköra. Tränade mycket på att backa, parkera och sånt med Lars-Åke (mammas sambo) uppe på parkeringen vid verkstan - så nu är jag fethaj på det ;) Sedan bar det av in till Husum dit jag också körde och mötte upp mamma på gymmet, vi biffade och sen for vi och hälsade på min söta farmor som jag inte träffat på jättelänge. Sen körde jag hem, brum brum.


Har än inte bestämt mig för vilken körskola jag ska gå på - Lundbergs eller Nolaskogs? Det lutar faktiskt mot Nolaskogs tror jag.

Kommentarer
Postat av: jessica

NOLASKOGS!

2009-03-03 @ 19:06:55
Postat av: caroline

du tycker det?

2009-03-03 @ 23:04:50
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0