våffeldagen


...var det igår, och pannkakor till lunch i skolan - vilket är det sista man är sugen på då man kommer till lunchen efter att ha varit i gymmet. Egentligen tycker jag om pannkakor, men inte att äta efter man har tränat eller samma dag som man har match. När jag kom hem var jag lagomt hungrig, och gissa vad det va för mat - om inte våfflor! Ingen mat att spela match på, så jag tränade på mina kockskills och gjorde pasta med skinksås istället.

Matchen mot Ersboda började vi bra och hade en ledning med 1-0 efter första perioden. Men i andra tappade vi mycket, och det blev inte bättre efter en utskällning av tränarna i andra periodpaus. De sista fem minutrarna (säger man så? minut i plural iallafall...) skärpte vi till oss, vilket vi borde ha gjort mycket tidigare! Det blev en förlust med 6-3 iallafall, vilket vi förtjänade. Tråkigt att förlora sista matchen för säsongen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0