dålig update

Men nu är jag tillbaka - igår hade jag först dubbel körlektion, sen årsmöte med NIF och efter skolan var det beep, harres och spänsthopp som gällde. Gick förvånansvärt bra på testen med tanke på att jag varit borta rätt så länge och då inte kunnat träna upp mig så mycket på de här momenten. Beep tog verkligen musten ur mig och jag somnade direkt då jag kom hem vid klockan sex igårkväll och sov till klockan åtta - då jag gick upp, duschade och åt jordgubbar med glass, mums! Sen gick jag och la mig vid klockan nio igen, välbehöveligt vill jag lova!

Idag gjorde jag de sista fystesterna och sen bar det iväg till Husum, match! Med inga förväntningar alls, eftersom att halva laget knappt har spelat fotboll de senaste två åren (och däribland jag) piskade vi Domsjö med hela 3-0!!!!! Så jävla skönt, Domsjö kan ju få skylla förlusten på att Cassibob frossade i tårta istället för att spela - om dom så vill.


GRATTIS CASSANDRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: ewe

haha, jag får väl klämma ur mig ett grattis! :D det var mycket duktigt gjort!

2009-05-28 @ 22:42:16
URL: http://ewep.blogg.se/
Postat av: cassandra

HAHA BACKIS. <3

2009-05-30 @ 13:59:01
Postat av: jessica

hemskt mycket grattis till cassie! :D

2009-06-04 @ 00:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0