(h)

Den här helgen har verkligen gått jättefort, kanske har det varit en bland de kortaste helgerna jag varit med om. Tiden går ju fort när man har roligt sägs det. Igår hängde jag på Bussby hela dagen, eller hängde och hängde - dömde iallafall ett x antal matcher på UDM i hettan. Sen bar det av till kyrkan för att se när min kusin Filip konfirmerades, och därefter hem till han för att fira. Kvällen spenderades hos Matteboy med folk, tårta, kubb och andra festligheter.


Idag satt jag ute i solen ett tag och skrev en sammanfattning på kemin, fuck analytisk kemi. Jag fattar inte hur jag ska hinna plugga till provet på onsdag eftersom att jag inte kommer att kunna plugga varken måndag- eller tisdagkväll. Jobbigt läge liksom. Får inte glömma bort biologiredovisningen på onsdag eller tyskaprovet på torsdag heller, kul liv liksom - jag längtar tills den här veckan är slut.

Hade dömning idag också förresten, Själevad - Notviken, typ den bästa match jag sett spelad i dam2:an! Surt för Notviken att åka ända hem till Luleå igen efter en förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0